3premsesinannesi
Rabbim yardımcın olsun canım🤲🏻 benim tansiyon normal çıkıyor nabız yüksek çıkıyor,nabzımla nefes almam uyuşmadığı için bi çarpıntı oluyor,,,,bebeğin boyu haftasına göre küçük dedi ama kilosu normaldı,,ilk kızımdada 30 haftadan sonra hep boyu küçük minion tip denildi, 50 sm doğmuştu,ama ilk kızımda böyle sorunlarım yoktu sadece sıvı azlığı vardı 40.haftada doğurmuştum onu,,,bu gebeliğimde böyle olunca napacağımı şaşırdım