Normal doğum yapan arkadaşlara soruyorum; vajinaya kesik atılıp sonrasında dikiş atılma olayı olabiliyormuş bu aşama uygulanırken o bölgeye anestezi yapılıyormuş ama uyuşturmadan yaptıran da var sanırım doğum yapacağım hastane sadece o anestezi için 5000₺ fark istiyor eğer doğum anında kesilmesi gerekirse anestezi istemiyorum desem dayanılacak bir işlem mi bu? Kimisi anlamıyorsun diyor ama sizlere de sormak istedim.