Ekns Merhaba kızlar ben 6+6 hamileyim. Bhcg değerim dün 1328 çıktı. Doktorum değerimin düşük olduğunu söyledi. Kanamam da var. Cuma’ya kadar bekleyelim yükselmezse alırız dedi. Benimle aynı durumda olup sonradan düzelen var mı?
Mucizem00 Ekns keşke progestoron falan verseydi ya yada iğnesini yapsaydı başka hastaneye git bence yarın canım keseyi görmüşmüydünüz
Ekns Mucizem00 progestoron Mucizem00 Progestoron kullanıyorum zaten gerekli iğnelerde yapıldı. Kese gözüküyor ama bebeği göremedim dedi. Sinirlerim çok bozuk 😞