alvrc1 bende ocakta doğum yapacağım geçen sene 4 kasımda normal doğum yapmıştım 5 bin ₺ di şimdi normal doğum op. Dr. Larda 11 bin öğretim üyesi olursa 13 bindi galiba bide zorunlu sezeryan 16 bçktu sanırım isteğe bağlı çok daha yüksek🥴yılbaşındada zam gelir muhtemelen bende beklemedeyim doğuma kadar ne kadar olur bilinmez