Kızlar hamilegin başından beri yani ilk 5 ay zaten doğru dürüst hiçbir şekilde beslenmedim mide bulantısı yüzünden iki aydır idare ediyordum bişeyler yiyordum son bir haftadır iştah sıfır yemeğin üstüne oturunca bogazım düğümleniyor bu haftalarda benim gibi olan var mı