Aksa_korkmaz 39+1’de kontrolümüz vardı. Pazartesi günü yatışımız yapılacak ve suni sancıyla doğumu başlatacaktık. Benim yaramaz kızım dün gece bize süpriz yaptı ve bütün gece hiç hareket etmedi. Babasıyla her gece olan dialogları eşim karnımı sever kızım da tekmeyele cevap verirdi babasını, bu kez tepki vermedi kızımız, uyuyor heralde deyip bizde uyuduk. Sabah namaz için kalktığım geceden belli hala hareket etmediğini fark ettim. Evham yapmadan kalkıp tatlı yedim bir dilim 2 bardak süt içip soluma uzanıp hareket etmesini bekledim. Yarım saatte 3 kez ama hafifti hareketleri ve normal de çok aktif bi bebekti her zaman, tabi ben doktorumu aradım ve hemen gelin hazırlıklı gelin dedi. Ben tabi uyuyordur der eve geri geliriz diye sakince gittim. Yolda tabi dua ediyorum sürekli Rabbim sen hayırlısını nasip et diye diye geldik hastaneye hemen nst çekildi kalp atışları 140’dan 100’lere düşmüş ve hareketleri 4 saat gözetimde tutulmamıza rağmen 5-6’yı geçmeyince doktorum hemen suni sancıyla doğumu başlatalım dedi. O arada işlemler başladı. Fakat hala hareket etmeyen kızım doktoru ve bizi iyice korkuttu. Doppleron istedi hemen yapıldı. Durum ciddi kalp atışında gerileme vardı. Bir gecede ne olduğunu anlamadık. Hemen alttan muayene etti doktorum eğer açılma varsa diye çünkü kızım kanala girmeye çalışıyordu bir gün önceki kontrolde, ama bu kez yukarı çıkmış ve rahim ağzı kapalıydı. Bu şekilde suni verirsek canlı doğmaya bilir dedi. O an elim ayağım boşaldı. Kalbi kaldıramaz çok düştü dedi ve biz zaman kaybediyoruz dedi. Haklıydı her geçen saat kalp atışları düşüyordu. Bir oraya bir buraya testler koşturmalar sezeryan mı normal mi? Kafamız allak bullak kaynanam, eşim, kız kardeşim ben oturup bi konuşalım dedik. Kaynanam riske atmayalım dedi. Ben normal doğuma adepte ettiğimden kendimi ağlamaya başladım. Eşim normal deneyelim dedi. Derken kalp atışlarının düşüklüğü bizi çok korkuttu ve sezeryanı onayladak. Hemen ameliyathane hazırlandı. Bir yandan ben hazırlandım. Derken ben telaş korku için de uyutun beni dedim. Sonucu görmeye dayanamazdım çünkü eğer kızıma bir şey olduysa sanırım hayatımın en uzun 10 dakikası kızımın doğduğu ve ağlama sesini duyduğum o 10 dakikaydı. Ben uyutun beni diye sayıklarken bi ağlama sesi çok şükür dedim. Sonra hareketleri çok yavaş diye yoğun bakıma götürmüşler ama bana tabi burası soğuk ailenin yanına indireceğiz dediler ve uyuttular gözlerimi açtığımda beni odama indiriyorlardı. Çok şükür her şey bitti diye düşünürken kızım yoktu. Nerde diye sormaya başladım. Getirecekler diyorlar ama gelen giden yok en son gelen hemşireye sordum. Emzirmek için getireceğiz birazdan dedi ve ben rahatladım sevindim. Sonra dışarda konuşulanları duydum. Hareketleri çok yavaş kalp atışlarıda öyle ve çocuk doktoru, 2 saattir yoğun bakımda gözetimde tutuyormuş. Kimseye bi şey belli etmedim duyduklarımı ve içimden dua etmeye başladım. Derken bi tekerlek sesi ve ben anne olmuşum çünkü kapı açılmadan hissettim döndüm baktım. Evet kızım bütün dünyamdı kapıdan gelen emzirme zamanı annesi dediler. Ben ağladım sadece ağladım. Aldım emzirdim çok şükür sütüm geldi. Emzirdim ama onu benden geri alacaklar diye çok korktum geri götürecek misiniz dedim cılız bi sesle korka korka sonra götürmeyeceğiz. Durumu iyi kalp atışları düzeldi dediler ve o an ben dirildim. Uzun odlu ama arkadaşlar evlat herşeye değer ağrım acım olmadı diyemem ama hiç birisi kızıma olan sevgimden daha büyük değil. Spinal sezeryan oldum. Canım yanmıyor mu yanıyor ama inanki dayanamayacanız gibi değil psikolojik olarak kendinize güçlü olduğunuzu hatırlatın sürekli çünkü siz dünyada bi mucizeye sahipsiniz unutmayın. Şuan evimizin prensesiyle evimizdeyiz evim ev yuvam şen oldu. Aksa kızımız 3500 kilo 51 cm doğdu biz artık 3 kişiyiz 😍💝
Fhryhsn Aksa_korkmaz allah analı babalı büyütsün öncelikle. Peki neden kalp atışları ve hareketinde sıkıntı olmuş sordunuz mu
Ylnaknytk Aksa_korkmaz okurken gözlerim doldu. Rabbim sağlıklı ömürler versin hepinize inşallah 🙏. Biz hamilelerde Allah ın izniyle sağlıkla dünyaya getiririz inşallah emanetimizi🙏😇
Aksa_korkmaz Izm123 amin inşaAllah canım darısı bekleyen herkese sağlıkla ☺️ AnneyizBizAnne Mila_01 Hatice19 Allah razı olsun inşaAllah ☺️
AnneyizBizAnne Maşallah gözün aydın çok şükür sağ salim kavusmussunuz darısı başımıza ins mutluluklar 😘
Aksa_korkmaz BeyzaXx Ylnaknytk Çok şükür biz böyle atlattık inşaAllah sizlere daha güzel doğum hikayeleri nasip olur ☺️
Rabiapnr Aksa_korkmaz benim de gözlerim doldu allahım sağ sağlim yuvanızda mutlu büyütsün insallah 🙏🏻🙏🏻☺️☺️
AlyaDerin21 Aksa_korkmaz Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin etsin darısı bizim başımıza inşallah 🙏🏻🙏🏻