papatyaolsun Gurbetkizi aaa hayırlı olsun canım benim sağlıkla kucağına al çok sevindim 💃 ilk denemede mi oldu? Biz de 1 yıldır korunmuyoruz ama olmuyor, eşimde de bende de hiçbir sorun çıkmadı. Sebepsiz kısırlık tanısı koydular
Gurbetkizi papatyaolsun bana da aynı tanı kondu, ismi sizi korkutmasın. Evet ilk klomen ile denemede hamile kaldım insallah sağlıkla kucağımıza aliriz, henüz kalp atışlarını duymadık.
papatyaolsun Ruhal ben 3 gündür kullanıyorum adet yaklaştığındaki şişkinlik var gibi, belki psikolojiktir
papatyaolsun Kitapkolik660_ canım sağlıkla kucağına al insallah çok sevindim🎉 2. Kullanımında iğne yapmamanı doktor mu söyledi peki
Kitapkolik660_ papatyaolsun amin inşallah Allah herkese aratmadan versin doktor birşey demedi ben kafama göre takıldım:)
papatyaolsun Ruhal canım sen rahim filmi vs çektirdin mi hiç? Yani benim sebepsiz kısırlık tanım var. Eşimde de bende de hiçbir sorun yokken 1 yıldır bebek olmuyor, sen şu ana kadar başka tetkik yaptırdın mı belki başka sorun vardır
Selooooooo Kitapkolik660_ aa bende diyordum acaba eczaneden alsam kullansam iğne vb olmadan olur mu ki diye nasıl kullandınız acaba adetin kaçıncı günü ve günde kaç adet bilgi verirmisiniz 🥰🥰🤲😊
likesah papatyaolsun 2. Denemede hamile kaldim su an 32. Haftadayiz. Pcosluyum ve kendi kendine yumurtlama hic gormuyorum senelerdir dogum kontrol hapi kullanarak regl olabiliyorum dogal yoldan hamile kalmam imkansiz gibi bir seydi cok faydasini gordum ben. İlk denemede olmadi igneden sonra 17. Gun regl oldum ikinci ay ilk ayla ayni sekilde ilac ve igne kullandim ignenin 12. Gunu hamile oldugumu ogrendim bu arada ekstra hicbir seye dikkat etmedim normal hayatima devam ettim sadece ilaci ve igneyi kullandim bir tek cok stres yapmamaya uzerine dusunmemeye calistim. Umarim siz de olumlu sonuc alirsiniz 🙏🏻
papatyaolsun likesah canım insallah çok teşekkür ederim rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı sıhhatli versin tek temennim🙏🏻
Gurbetkizi NovaVina_ asla umudunuzu kaybetmeyin ama çokta kafayı takmayın, umarım en doğru zamanda sağlıkla hamile kalırsınız siz de
NovaVina_ Selooooooo bence doktora danışman kullanmayın. Herhangi bir kist vs var ise onu büyüttüğünü duydum. Lütfen doktor kontrolünde kullanın.
Kitapkolik660_ Selooooooo âdetin üçüncü günü başladım bitene kadar kullandım yanlış hatırlamıyorsam beş tane vardi kutunun içinde bitti ilkinde yaptığım iğneyi ikinci de yapmadım ama tuttu bu kez ama her insan aynı olmadığı için bence doktor kontrolünde kullan sen