Polikistik vardı bende 2. ayımdayım ilaçları kullanıyorum bir de hsg çekildim çok şükür sorun çıkmadı eşimde sperm sayısı az ve hız sorunu çıktı o da ilaç kullanıyor regl sonrası 1 hafta geçti daha bu şekilde görünce ümidim geri geldi Allahım inşallah isteyen herkese versin sağlıkla bana dua edin lütfen 🥹