Odininmamisi Dün kan verdim bugün çıkacaktı hala ses yok. Sağlık ocağındakiler enabıza düşmeden görebiliyor mu sonucu biliyor musunuz?
Powergirls Odininmamisi lios sistemi diye bisey var illerin varsa ordan barkod ile bakarsin ama şimdiye çoktan düşmesi lazım bence sağlık ocağına ara cikti mi diye gidersin sorarsin
annelik_4 Odininmamisi benim tüm kan sonuçları çıktı beta hariç sağlık ocağına gidince doktordan hamile olduğumu öğrendim bazen geç düşüyor e nabiza
HilalErbas Odininmamisi E nabızda sonuçlarını görebilirsin ben pazartesi sabah kan verdim salı öğlene doğru baktım sonuçlarım çıkmıştı
Odininmamisi Powergirls Oradan da bakıyorum tamamlanmamış olarak gözüküyor o ne demekse. Gerçekten burada kan verince kendimi 1900lü yıllarda hissediyorum bu kadar geç sonuç nasıl çıkabilir altı üstü beta hcg bakacaklar.
Odininmamisi Powergirls Aradım açmıyorlarda gerçekten sinirlenmemek elde değil normalde öğlen 1 de çıkıyordu sonuçlar saat kaç oldu
ahsenka Odininmamisi geçen hafta perşembe sabah verdim . Cumartesi anca çıktı kan sonucu. Sağlık ocağında geç çıkıyor sonuçlar . Bence bekleyin