alcang Kızlar eski postlara bakabilecek durumda değilim o kadar halsizim ki. Ateşim var öksürüyorum sırt ağrım var hastaneden öğlen geldim tekrar aynı oldum neler yapabilirim evde lütfen yardım
Sarella alcang ballı süt Ve ballı limonlu ılık su iç Göğsüne ve sırtına zeytinyagı karabiber ısıt sür sıcak havlu koy 3 gün yap rahatlarsın
Elaylama alcang kaç haftalıı hamilesiniz acaba? İlk 3 ayı atlattıysanız parol ya da minoset içebilirsiniz. Ben de yaşadım doğal yollarla geçmiyor o ilk halsizlik ağrı hali. Ayaklarınızın altına vicks sürün çorap giyin o da iyi geldi bana.
Alyabebekk Bende öyleyim canım. Dün gece uyutmadı beni tıkandım hep. Boğaz ağrısı grip 🤧 bugün doktora gittim pastil verdi boğazım için gribe bse vermedi doğal yollarla çözelim dedi. Nane limon kivi bol c vitamini al dedi. Pastil başladım hemen
alcang Alyabebekk evet limon mandalina c vitamini kullanıyorum bende ama ateşim de var ve düşmedi onunla ilgili bi bilgin var mı canım bu arada çok geçmiş olsun tez zamanda şifa bulursun inşallah
alcang Elaylama 31+3üm ama ilaç içme taraftarı değilim pek. Vicks ve karabiberli zeytinyağını denedim inşallah geçer
Elaylama alcang gebelikte ateş önemlidir. Doktorlar da içilebilir diyorlar. Bana iki kere parol serum takıldı. Geçmiş olsun.