Merhaba hanımlar aklıma takılan bir şey var, ben regl oldum ama bittiği gün, kasık ağrısı, karın ağrısı yaşadım bir de afedersiniz akıntı yaşadım, bunlar yumurtlama günümde olan şeyler, reglin 14 ya da 15. Günü yumurtlama oluyor, acaba ben 2 kere mi yumurtluyorum, ilk evlendiğim zaman reglim yeni bitmişti, o gece hamile kaldım acaba olabilir mi, şuan yumurtlamaya 2 3 gün var hâlâ ara ara kasık ağrısı karın ağrısı yaşıyorum.