Sevvalkizilkayaa Hanımlar 20. Haftadayım iki gün önce karnım daha büyükken şimdi görenler küçüldüğünü söylüyor ben de öyle hissediyorum normal mi
Bbbsr Sevvalkizilkayaa zaman zaman şişkinlikten dolayı küçülüp büyüyor merak etmeyin benim ikinci hanileliğim 30. Haftaya kadar cokk hızlı büyüdü özellikle 20 25e kadar sonra durdu suan 37. Haftamdayım hala aynı sadece aşağa düştü
Egemoms1303 Sevvalkizilkayaa benimde öyle olmuştu gaz oranı azalmıştı bence o yüzden diye düşünüyorum kendiminkini 🙃
Mommybabyy Sevvalkizilkayaa gaz veya kabızlık sorununuz varsa o yüzden oluyordur muhtemelen benmde ara ara oluyo bazen göbek yok gibi akşam saat 10 da göbek çıkıyor şok oluyorum 😂
Yagmurakyurek Sevvalkizilkayaa açken benimde öyle ama karnımı doyurdugumda gene şiş oluyor normal bence ❤️🥰
Burcuilker1 Sevvalkizilkayaa ben 21+4 deyim hareketler çok belli değşl bazen çok hissediyorum bazen akşama kdr hatta ertesi güne kadar olmadığı oluyor ama gayet normalmiş 💚