Zuzuu1 ya bende de 2 gün gecikti bende kahverengi akıntı var çok hafif peçeteye silince gelen regl olacakmışım gibi ama bir türlü olamıyorum. Dün de uyurken mide bulantısından dolayı uyanıp kustum. Göğüslerim de ağrıyor. Hiç umudum yoktu ama bunları yaşayınca insan ister istemez umutlanıyor. Sonucu hüsran olacak bunun da farkındayım ama soruyorum işte aynılarını yaşayan var mı diye 🥺