Selam güzel anneleeer 25+2 deyiz şu ana kadar herşey çok güzel geçti hala öyle çok şükür göbeğim dışında hiç değişiklik olmadı ağrı sızı hissetmedim oğlum çok güzel bir hamilelik gecirtiyo annesine umarım ilerde de böyle olur ki ben öyle olacağını düşünüyorum ağırlasmak dışında sorun yaşayacağımı sanmıyorum nasipse 😊 alışverişlerede çoktan başladım malum ekonomi😬 sizde durumlar nedir ?💙