Sakinecglr pazartesi günü doğum yaptım kuzum pazar günü çok belim ağrıyordu yanlış yattığım için ağrıdığını sandım çünkü sancı değildi bel ağrısıydı göbeğimde taş gibi kesiliyordu ve eşime masaj yaptırdığımda azalmıştı ağrım doktoruma yazdım yarın gel bakalım açılman olabilir dedi ve 6 cm açıklıkla doğuma alındım sende git bir görün ihmal etme