Umut2 özel bir çaba göstermenize gerek yok aslında ama gene içiniz rahat edecekse ..
Kemik suyuna çorba yapmıstık biz. Kabız olmamak için kayısı kurusu yedin. Ispanak yedim . Ceviz çiğ badem çiğ kabak çekirdeği. Her sabah yarım avakado limon zeytinyağı ceviz ezip kızarmıs ekmeğime sürüp öyle tüketmiştim. Her gün süt içtim. Ayaklarımı sıcak tuttum. Genelde uzanarak geçirdim. Annemler yanımdaydı. Yemek hazırlamadım temizlik yapmadık. Meryem suresi dinledim. Test günümden önce test yapmadım. Benm hiç belirtim olmadı ne kasık ağrısı ne bel ağırsı ne kasıklarda batma hiç biri. Lekelenme kanama da olmadı. İlaçlarımı saati saatine aldım hep saat kurdum. Bol su tükettim en az 2lt .. günümde test verip pozitif hber aldım darısı tüm isteyen gebelere olsun