Hayal23455 Merhabalar adetim 3 gün geçti , sürekli karnım belim ve kasıklarım ağrıyor adet olacakmış gibi kramplar giriyor göğüslerim çok hassaslaştı başka bir belirtim yok gebelik olabilir mi henüz test yapmadım.
Nurr_22_22 Hayal23455 göğüslerim çok acıyordu ağrıyordu 15 gün kadar çektim birde göğüs hareleri irilesmeye başlamıştı
Hayal23455 Yarın kan vericem. 2 yıldır istiyoruz hiç gebelik olmadı her ay bişeyle umutlanıyorum bakalım hayırlısı
Hayal23455 gokceekus17 hiç yaşamadığım için bilmiyorum yani ama sürekli karnımda bir ağrı var bazen şiddetli oluyor bacaklarıma vuruyor adet olacam sanıyorum geri hafifliyor
Hayal23455 Nurr_22_22 benimde göğüslerim acıyor ve belimde kasıklarımda ağrı var başka da bir şey hissetmiyorum iki senedir hep tek çizgi gördüm test de yapmak istemiyorum hamile değilimdir kesin
annelik_4 Hayal23455 öğrenmeden 4 gün öncesinde henüz adetim gecikmemisti 4- 5 gün falan vardı kayınvalidem bize gelip helva kavurmustu onun kokusuyla midem bulandi nefes almakta zorluk cektim 4 gün sonra 1 gün adetim gecikti başka belirtim yoktu ama daha önceki aylarda test yapınca hep tek çizgi çıkardı evde erken geblik testi vardı sabah yaptım damlatmadan inşallah iki çizgiyi görürüm diye dua ettim Rabbim kabul etti aradan 2 dk geçmeden koyulasti iki çizgi birden şükür 3 aylık olduk Allah’ım isteyen herkese nasip etsin☺️
Hayal23455 Bugün kan vermeye gidecektim aslında ama vazgeçtim negatif görürüm diye :( bi kaç gün daha bekleyeceğim adet olmayı …