34+2 yiz İlk Nst’me girdim. Özel takipliyim ama gece çok hasta olunca bugün serum taktırmaya devlet acile gittim. Serum takarken NST de bağladılar. Devletteki doktor da baktı ve gidebilirsiniz dedi. Sancıyla alakalı bişey söylemedi. Çizgi baya düz gözüküyor yok galiba sancı değil mi ?
