Seherkoc Kizlar suan 33+5teyiz bebegim 2500 kilo sizce nasil kilo almasi icin neler yemeliyim sizce ?
Cgllay Ftskty benımde 34+4 de 2550 gr gününe denk dedi gayet iyi güzel dedi son adet tarihime göre 34+4 ultoroson resımlerini mail atmıstı orda dıkkatımı cekti önde gidiyor ama bisi demedi dpktorum bidahakı gitmemde sorcam bende
Maryee 35+5 benimki 2200 iyi dedi doktor ama bana az geldi etrafımdakilerde az diyor kilosu moralim bozuldu
Tulipati Maryee aman canım çok kilolu iyi değilmiş bugün doktor dedi normal doğum düşünüyorsan çok kilolu iyi değil
fazilecan 35+1 2430 kg biraz cılız bi bebek olacak dedi bana 2 hafta biraz sıkı beslen dedi. Bende tedirgin oldum ama çok fazla kiloya takılmamaya çalışıyorum
Maryee Tulipati bizim normal dgl diğer 2side sezeryan oldugu için buda sezeryan mecburen oyuzden küçük geldi bana bide 2 kızımda kilolu doğduğu için
Ftskty Cgllay benimde 35 buçuk 36 haftalık olarak gözüktüğünü söyledi. İlk oğlumda hep 1 hafta önden gitti 3 haftaya kadar sıkıntı olmuyor diye biliyorum :)