normal dogum olacak benim inşallah kısmetse korkuyorum ama aklıma getirmiyorum kızlar insanlar ikinci ucuncuyu yapmazlar okadar zor olsa kendimizi motive edelim düşünmeyin Allah öyle güzel hazırlıyor ki her organımızi doguma sürekli dua edin güzel şeyler düşünün benim 2 hafta falan var sanırım her Anda doğabilir çok korkardım normal dogumdan ama Allahima güveniyorum belki 1 saat aci 2 3 saat ama sonrası meleklerimizi alacağız kucağımıza Allah hepimizi tek avazda kurtarsın ben hiç oturmuyorum ev temizligi yapıyorum yürüyüş yapiyorum çünkü acilmam kolay olsun diye düşünün nenelerimiz tarlada kolay doğum yaparlarmis çünkü hiç oturmuyorlar çalışıyorlar sürekli vücut öyle güzel hazırlıyor ki emin olun bence hareketli insanlar daha kolay doğum yapar ben çok hareketli yapıya sahibim