Capraz29 Kızlar 20+6yım aniden böbrek ve kasıklarıma ağrı girdi yürümekte zorlar derecesinde normal mi sizce acile gitmeli miyim
Belginylmz Capraz29 böbrek ağrısı bebek baskı yaptığı için bobreginde büyüme olmuş olabilir çünkü aynı haftalarda bndede olmuştu bobreginde büyüme wardi
Belginylmz Capraz29 ewet çık zor bol bol su iç onun çözümü su içmek benim öyle geçti ama bı dinlemeye içme yudum yudum sık sık iç demişti doktor bana öyle yaotim çok içtik az az yüklenmeden böbreğe faydasını gördüm sizde öyle yapın