BabyBlueee merhaba, ben de çarşamba günü sezaryen oldum. Doktorundan hemşiresine, kat görevlisine kadar çok memnun kaldım Allah razı olsun. Korkulacak bişey yok inanın. Allah o gücü veriyor. Odalar da güzel ferah, hemşireleri çok ilgili, her sabah akşam kadın doğum doktorunuz sizi, çocuk doktoru da bebeğinizi kontrole geliyor