nuzunismail Merhaba kızlar Bebişim 3 aylık oldu emziriyorum, saçlarım çok bakımsız gözüküyor beyazlaştı ve dökülüyor sizler neler yaptınız? Doğal kına kullanan ya da doğal boyalar kullanan var mı? Nasıl yaptınız bana da söyleyin, kendimi kötü hissediyorum
Kbryldz08 nuzunismail bana göre hurafeler onlar kimyasal olmayan doğal kına yakabilirsin hatta rengide çok güzel olur 😍 amq şunu söyleyeyim tıkaması çok zor 🤣🤣 ilk hafta yastığına da bulaşıyor eski kılıf kullanmanı tavsiye ederim 🥰🥰🥰