Kızlar selam, 3 yıllık evliyim daha önceden 2 düşüğüm oldu ve 1 sendir hiç hamile kalamadım. Rahim filmi çektirdim sorun yok genetik test verdik hafif pıhtılaşma çıktı gebe kalınca iğne kullanacağım. Bu ay femara kullandım aslında çok umutluydum yine olmadı eşim zaten işinden dolayı sürekli yanımda değil bu boşluğu nasıl kapatıcam bilmiyorum aynı şeyleri yaşayan arkadaşlarımdan bu süreci nasıl atlattilar çok merak ediyorum:(