Kumedvol Bana da o haftada büyük ihtimal kız dedi hatta bisiler bile aldım 😊2 hafta sonra perinatolojiye göründüm erkek dediler. 20 haftada tekrar gittim yine erkek dediler ama ilk benimde içime sinmemisti kız dediklerinde hatta eşim hariç herkes kızın olucak diyordu kilo alma biçimime göre ama oglumuzu bekliyoruz şimdi 😍