Elfckmn Annevekizi ben son adet tarihime göre dusunuyorum mesela benim sat 8 temmuz bu ayın 8inde 4 ayi bitireceğiz 5. Aydan gün almaya başlayacağız hafta olarak da 17+4 oluyor ayın 8 i
momqq tugbadurmaz34 aaa böyle mii bende 4 hafta 1 ay die 4er 4er hesapliyorm nedn böyle ki 5 hafta oluyo bazı aylarda 🤔
Meryem410 tugbadurmaz34 ay internetten bakiyorum 4 ay 13 gun gosteriyor şimdi 19+0 olucam yani 5 aylik oluyorum degil mi
tugbadurmaz34 momqq bende ilk öyle sanıyordum ama doğrusu buymuş sebebini bilmiyorum bende 3 ve 6. Ay gebelik ve gelişim açısından önemli olduğu için bence uzun sürüyor benim fikrim
valeri-yildirim momqq tam 9 ay +10 güne denk gelen 40 haftayı hesaplayabilmek için bu şekilde yapılıyor. Zaten insanların sorması dışında ayın önemi yok, sağlık takibiniz ve doğum için de haftanın hangi günü kaçıncı haftaya girdiğinizi bilseniz yetiyor.
tugbadurmaz34 Gamzeramo 6. Aya hoşgeldiniz 😂😂♥️ bende 10. Haftadayım mesela 2,5 ay zannederdim meğersem 3. Ayın içi oluyormuş
momqq Elfckmn bnde öyle hesapliyorm bsy fartkmez sonuçta 9 ay ha bi hafta geç ha bi hafta erken son adet tarihine göre hesapla geç ☺️
Gamzeramo tugbadurmaz34 hoşbuldum tatlım sende hosgeldin 😂 soranlara 6 ay diyeyim o zaman zamam cabuk geciyor insan anlamiyo bile ne çabuk geçtiğini
minik_kurabiyeee tugbadurmaz34 bende 24+3 haftalığim 5 buçuk aylik falan sanıyordum 6 aylık mıyım şimdi
tugbadurmaz34 Gamzeramo hoşbuldum canım benim aynen artık 6. Aya girdin sende 😂🧿 darısı bana inşallah zaman geçmek bilmiyor kontrol arası 1 ömür gibi geliyor 🥹
momqq valeri-yildirim aynen haftayı bilsek yeterr insalara da ay olarak fartketmiyor doğuma ne kaldığına bakiyolr zatn öbürü önemli değil onlr için ☺️