Sorunum bebeğe bakabilmek veya bakamamak değil bu 2. Bebeğim tecrübeliyim o konuda sıkıntı yok yani hallederim yani
Lohusalık al basması karabasan muhabbetlerinden dolayı bana tek kalamazsın diyorlar ilkinde böyle birşey yaşamadım bilmiyorm da merak ettiğim bu aslında bunlar bir hurafe mi gerçek mi orası kafamı karıştırıyor evde benimle 6 yaşında oğlum da olacak yani bilemedim