Ebru060619 Kızlar keseyi görmeye 6 kasımda gidicem, şuan 5+0 hamileyim ve hiç bir belirtim yok normal mi, biraz tedirgin oldum 😔
ttazeannee Ebru060619 Benimde o haftalarda hiç belirtim yoktu arada kasık ağrım oluyordu sadece o kadar taa ki 6. Haftaya kadar. Mide bulantısı bir başladı diğer bütün belirtilerin ardı arkası kesilmedi. Ama her gebe aynı belirtileri yaşayacak herkes kusacak diye birşey yok belki sizin hamileliğiniz çok güzel geçecektir.
oylesinebiri0 Ebru060619 bende de yoktu şuan 6+5 oldum mide bulantısından kusmadan halsizlik yorgunluktan yataktan çıkamıyorum
Mirayarslan25 Ebru060619 tedirgin olmayın hemen gönlünüzü ferah tutun 😊 kan değerleriniz normal ilerliyorsa doktorunuzda herhangi olumsuz bişey demediyse sizde keyfini çıkarın bence :) bende 5+4 haftalık gebeyim bende de bulantı yok ağır belirtiler yaşamıyorum sadece çok halsizlik oluyor hafif kasık ağrıları o kadar inşallah hep böyle ilerler 🤲🏻 Belirti yaşamadığından hamileliğini çok kolay geçiren de var 9 ay boyunca mide bulantısı yaşayan da herkesin farklı 🌿 inşallah sizde güzel kolay bir hamilelik geçirip bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🫶🏻🤲🏻
Cankuss35 Ebru060619 valla bende hep vardı halsizlik bitkinlik ilk üç ay çok normal diyorlar umarım böyle güzel geçirirsin hamileliğini ❤️
Ebru060619 ttazeannee inşallah ya dua edin, çok zor bi süreçten geçtik Rabbim nasip etti Elhamdülillah, insan ister istemez tedirgin oluyor
ttazeannee Ebru060619 İnşallah çook güzel bir hamilelik geçirip sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız
Elffth_2017 Ebru060619 ben 6+4 üm miğde bulantım çoğalmaya başladı koku ya karşı hassasiyet yeni başladı