Ravza-Acar1 Merhabalar herkese dün beta hcr testi yaptım 144,59 çıktı. Karnımın sol altı acıyor gibi ağrıyor normalmi aynı durumu yaşayan var mı ?
Ravza-Acar1 Aykem teşekkür ederim dönüşünüz için bu gün tekrar yaptırdım 178 çıktı çok artmadı değer normalmi