asel_asl amin inşallah sizde, hayır bana doktorum yat demedi hiç bir zaman çok fazla ayakta durma dedi o yüzden işe ara verdim onun dışında sosyal hayatıma geri döndüm yemek yaptım , çamaşır yıkadım astım ne bileyim dışarı çıktım ben bu operasyonu yatman için değil tam tersi rahat et diye yaptım dedi doktorum bende dikkat ettim tabiki ama kendimi soyutlamadım tamamen