ZumrasMom_ bn hep normal hem sezeryan doğum yaptım 2 doğumunda da çabuk toparladim çünkü hiç yatmaya yeltenen bir insan olmadım ewet ağrın oluyor ilk kalktiginda ama alışıyorsun yatma bol bol yürüyüş yap ama kndini de yorma 2 tür at otur bide sürekli dikis yerini kuru tut ki terleme yapınca yanma oluyor emzirme yastığı çok iyi gelmişti bna bu süreçte çok faydalı beslenmen lazım hem süt açısından hem iyilesmen açısından et tüketimi bol bol yap tavuk suyuna çorba iç bulgur süt yapar derler ewet yapıyor ama bebise cok gaz oluyor yeşil soğanda oylr sen en güzeli bol bol dereotu ye günlük ogunlerini atlatma ay ortaya karışık lohusa bilgisi yaptım 😂 bide duş almaya özen göster aşırı terleme ve süt kokusu yüzünden meme reddi yasanabiliyor