Sevinc-Berna87 Adetime 13 gün var belirti olabilirmi ihtimali varmi kizlar bide beyaz akıntım var yumurtlamam 27 de bide 23 de oldu
mrcfrt Sevinc-Berna87 Beyaz akıntı yakında yumurtanın catladiğinin belirtiside olabilir enfeksyon kapmadiysan yumurta catladiktan sonra olur o akıntı genelde
fMine Sevinc-Berna87 ben gebeliğimi kasık ağrılarımla ogrendım adetıme daha bir hafta vardı çok kötü kasık ağrılarım oluyordu
Sevinc-Berna87 Gkces09 dün yürüdüm biraz oglumla kasiklarim ve belim agridi bugünde sabah kalktim kasiklarim agriyor bide arada batiyor sancili bi şekilde ama hafif tabikide yattigim dinlendigim zaman geciyor insallahhh dua edin bana
Gulsum2019 Sevinc-Berna87 iki hamileligimde de kasık ağrısı batma ilk belirtimdi Allah gönlünüze göre versin inşallah 🌹
Gkces09 Sevinc-Berna87 yazdıklarınız hamilelik belirtisi. Allah gönlünüze göre versin inşallah hamilesinizdir dua edicem size namazlarda ☺️
Sevinc-Berna87 mrcfrt yumurtam çok oldu catliyali 27 de catladı normalde hic oyle beyaz akintim olmaz aslinda canim
mrcfrt Sevinc-Berna87 bütün belirtiler adetle aynı olduğu için ola da bilir olmayabilir sabırla beklemek lazım o da biz de yok ☺️
Sevinc-Berna87 Gkces09 ayy canim cok sagol dua et bana lütfen insallah allah hepimizin gönlüne göre verir :)))))