OyaOzdmr Önce ikili tarama yapılması daha doğru bence banada doktorum önerdi ama ben önce ikili tarama yapılsın bi problem olursa yaptırcam dedim çok şükür ikilide birşey çıkmadı diğerinede gerek kalmadı.
Cgdmerl @Dilara9889 bu arada doğruluk oranı %99 deniliyor. Ama doğru çıkmamış ve yorumları olan insanlar da gördüm. Test sonucu kötü olup da sağlıklı doğum yapan yani.
Flzzzzzz Sedefkitir12- bende doktora zaten detaylıya giricem vermesem olur mu dedim detaylıya koromozomun testinin ne Alakası var dedi bana yani her doktor aynı olmuyor başka bi doktorda bana bu sonuçlarla neden fetal verdin dedi hangisine inanalım bende anlamadım
Sedefkitir12- Flzzzzzz ben detaylıya da girmicem kozımda da girmemiştim namazlarımı kılıp dua ediyorum Allah’ıma o ol dediği zaman olmıcak değişmicek hiçbişey yok çünkü olmazları Da olduran o 🤲
Flzzzzzz Sedefkitir12- tabi duanızı eden ama bazen bebek doğar doğmaz acil ameliyat gerektiren şeyler olabiliyor dedi doktor yoğun bakım olan hastaneler gerekiyor o yüzden önlem amaçlı öneriyorlar mesela ben girdim bende bağırsak parlaklığı çıktı bebekte ona göre tedavi gerektirebilir gözlem altındayım