Merhaba pazartesi kan tahlili verdim 409 cikti reglimden 2 3 gün geçmisti bugün tekrar verdim 1089 cuma günü gel keseye bakalim dedi dis gebelikten korkuyorum kesenin içi bos olmasindan korkuyorum ve hig bisey bilmiyorum ilk gebeligim korkuyorum da Kan yükselişi iyi mi bilgisi olan var mı?