Temmuzmucizesi26 şu an 17+1 deyim. Bir onceki gebeligimde 7. Haftada kalp atışı duyduk 11. Hafta kontrolünde Dr cihazı karnıma koyar koymaz enseyi beğenmedim ya vajinal bakalım dedi bende ilk olduğundan birazda bilmediğimden birşey anlamadım tmm dedim alttan baktı ensesi çok kalın dedi biri 6 ölçtü diğer bı Dr 5.8 ölçtü. Birde beyni içerisinde sivi görüyorum dedi amniyo yapalım haftası gelince dedi. Daha sonra başka Dr Lara gorunduk. Ense kalınlığı hidropsluk ellerde açılmama %100 kalp hastası doğar, dogmayabilir kendini imha edebilir seni zehirleyebilir dedi gittiğim bütün drlar. 13. Haftanın içinde gebelik sonlandi düşük materyali adı altında bebek ve büyük mavi tüp içinde plasenta kanı incelemeye gitti ama sonuç gelmedi hatta bebegin aşırı ödemli yapida olduğundan dna hasarindan tespit yapılamadı gibisinden bir rapor geldi o da bizi ayrı yıktı yani nasıl tespit edilemez durumlarimiz hala sürüyor. Çünkü deprem haftasına denk gelmişti bir aksaklık hata yapıldı mı bilmiyorum insan herşeyi düşünüyor yani sonuç alamamak o kadar zor ki sağlıklı miydi acaba bile geliyor aklına insanın. Trizomi 18 i ellerde açıklık olmamasından hep üstünde durdular. Zor bir surecti Allah birdaha yaşatmasın 🤲