BusraKula benim ilk gebeliğim de düşük yaptığım için çoook korkuyordum senin gibi iki haftada Bi gittim hep bende
Hissetmeye başladığım zamanda eşim hatırlatmasa gitmicektim bile artık auiyda Bi gidiyorum 😄 28 oldum bir aydan sonrada 2 haftada Bi giderim zaten yine😅 baktın huzursuz hissediyorsun kendini git hemen cnm
Bide kendini oyalayacak şeyler bulabilirsin bebek ile ilgili
Bşyler örebilirsin mesela ben bebekle ilgili Bi şeylerle uğraşınca stresten uzak oluyordum mesela😊