dasistmasist İkili taraması temiz çıkan arkadaşlarım 3lü 4lü tarama yaptıracak mısınız? Zaten kesin bir sonuç vermiyor, şu saatten sonra aldırma gibi bir düşüncem de olmaz o yüzden hiç aklımı bulandırmayayım diyorum. Sizin bu konudaki düşünceleriniz neler?
hande777 dasistmasist 3’lü tarama testinin tespit oranı ikili taramaya göre daha düşük demişti doktorum. İkili taramadan sonra tercihi bana bırakmıştı. Ben yine de yaptırdım.