Sahdormommy Şeker çıkmıştı bende ve bebeğim şuan 3300 gr normal doğumda çok zorlar mı acaba diye çok korkuyorum ilk bebeğimde iri bir bebekti çok zorladı napsam kilo almaz
Snmlsn Sahdormommy 37+1 de 3160 gram ve 51 cm kızım. Doktor haftasına uyumlu dedi. Aslında çok iri değil bebişin. Bir de ikinci hamileliğin benim ilk bebeğim. Bence zorlanmayız 😇
Nilbal72 Sahdormommy ben 3550 ile doğum yaptım çatımda normal darlıktaydı Allah güç kuvvet verir canım son haftaların zaten bol bol yürü su iç yemekten kaçın bebeğe kilo yapan şeyler özellikle kuru yemiş muz kaşar vs gibi ama bence sen bişey yemesende alır bebeiş