Selam anneler 🌸 önümüzdeki salı günü planlı sezeryanla dogumum olucak ve 2 gündür “hayir ya hasta olmamisimdir sinüzittür” diyerek kendimi avutusum bugun griple sonuclandi 🤦🏻♀️burun akıntısı ve öksürük başlıca şuan o kadar dikkat etmeme rağmen kapmisim. Aranızda bu konu hakkında bilgisi olan var mı bu 2. Sezeryanim olucak oksurdukce dikişler zarari olur mu veya yenidogan bebeğimi nasil muhafaza edicem bi maske var aklımda . Acaba en hızlı nasil geçiririm veya bu gribi