Sezeryan olacaksak 36dan sonra haftalik kontrole gerek yok mu? Gecdn hafta tam 37 de gittim sadece 2 dk bakti hicbirsey demedi. Bnde boyunu kilosunu bile sormayı unuttum o gün alinir diye stres içindeydim. Nst istedi acilden gün al dedi aldim kan verdim. Bi daha kontrole gelmeme gerek var mı dedim haftalik dedi bugün hem sonuc hem kontrol için geldim sadece kalp atışına bakıp gönderdi.bu ne saçmalık ne nst istedi ne kordonda falan bakti. Birde sezeryan olacaksa kontrol yapmıyoruz diyor. Böyle saçmalık mı olur ya ? 32den beri kaç kilo gelisimi nasıl hic bilmiyorum. Bari notlarınızı söyleyin diyorum yok diyor. Bu kadar saçma olmamalı ya. Mecbur olmasam bidaha asla gelmem asistan eline bırakıyorlar resmen