Ozlemm52 valla dediği kiloyu hatırlamıyorum iki sene önce yaptım doğumu 😂
Ayrıca 38+3 gününe sezaryen günü diye almıştık. Ben sancilandim erken geldi bizim kız 😅 plansız şekilde doğdu 37+6 da
Ama denilen kilodan düşük doğsa bile hemen toparlıyorlar zaten bebisler merak etmeyin
. Yeterki sağlıklı olsun kilo alınır