Papatyammm Herkese Merhaba.23+3günlük gebeyim.En son gittiğim muayenede bebeğim 1 hafta önden gidiyordu ama sağlığında bir sorun yoktu.Sorum şu gün içinde bebek hareketlerini çok fazla hissedemiyorum.Son iki gündür akşamlarıda hissedemiyorum.Sizce endişelenmelimiyim ? Muayene zamanıma 1 hafta var içim içimi yiyor.Bu haftalar da bebeğin hareket yoğunluğu gün içinde nasıl olmalı?
useyma Papatyammm ben de 22+6 dayım belirli saatlerde minnoşum hareket ediyor belirli saatlerde etmiyor ama uyuyor diye endişe etmiyorum..siz de endişe etmeyin uyku saatleri olabilir minik minnoş yafrunuzun ..sevgiyle sağlıkla💗💗
Papatyammm useyma ne bileyim bu ikinci gebeliğim ilki düşükle sonuçlanmıştı şimdi oğluşumada bir şey olacak diye fazla evhamlanıyorum sanırım.Teşekkürler cevabınız için.
Elner Papatyammm bende 22+2 fazla hissetmiyorum ara ara oluyor 20 ci haftada daha fazlaydi shimdi ara ara hiss ediyorum amma doktor boyle olmasi Normal dedi