Merhaba, bugün itibariyle adetim 3 gün gecikti. Yumurtlama ve son ilişki aynı gün olmuştu 17 gün önce. Dün kan verdim negatif çıktı. Normalde 28 günde bir düzenli adet oluyorum. Bu ay ilk kez gecikti. 7 Ay önce kürtaj oldum o zamandan beri de korunmuyorum. Bu şekilde olup sonradan pozitife dönen var mı? Çünkü hiç adet belirtim yok sadece bel ağrım var ara ara da kasık batması oluyor.