Esraalic benim de 5 haftalikken kese vardı. Doktor kese görünüyor, 5 hafta ile uyumlu dedi. Bebek görünmüyordu. 2 hafta sonra gel dedi. 7 haftalikken gittim, bebek de göründü, ultrasonda gösterdi, kalp atışını dinledik. Hayırlı olsun dedi. Yani endişelenmeyin, kontrol için gittiğinizde bebeğinizi görürsünüz inşallah. Kalp atışlarını da dinlersiniz.