Kızlar bebeğimin burnu ultrasonda çok geniş gözüküyor. Yani siyahi insanların genellikle burnu geniş olur ya aynı o şekilde. Üzülüyorum bu kadar büyük burnu mu olacak ya da bir sıkıntı mı var bebeğimde diye. Ultrasonda burun nasılsa öyle mi doğuyor bebekler? Doğduğunda farklı olduğunu gören var mı ?