Merhaba bende ikiz bekliyorum 30+4 olduk bugün.ilk zamanlar benimde oldu mide bulantıları sonra geçti..tek bebeğe göre elbet zorlukları var 20.haftadan sonra çok fazla sırt ağrısı yaşadım ve artarak ağırlaştıkça devam ediyor.ve kasık karın kramplarım var o da devam aynı şekilde.magnezyum kullanıyorum onun için ama sanırım normal olması.ikiz gebelikte normal diye duydum.gözünüzü korkutmak istemem ama bir tık zorlanıyorum ben ama bebeklerimiz için her şeye değer sağlıkla gelsinler yeter ki içinizi ferah tutun