Kanalize Haftaya bu saatlerde doğumum var kızımla kavuşacağız inşallah, sezaryen doğum öncesi/sonrası için tavsiyelerinizi bekliyorum hem mutlu hem endişeliyim 😇
Asl_13 Kanalize Allah kucağınza almayı nasip etsin inşallah çikolataları nerden yaptirdiniz ve ne kadar yaptirdiniz
Semrapolatt Kanalize benimde son 10 gun 3. Sezryanim olmasina ragmen cok stresliyim. 2 kizimi birakip gidecem o uzuntu de var
Mavigozunannesi Kanalize bende haftaya bugün seseryanim var 38+4 oluyor sizin kaçıncı hafta benim 3..bebek
Kanalize Asl_13 amin inşallah 400 tl civarında birşeydi sanırım trendyoldan aldım 100 adet çikolata var
Gulsahim Kanalize hayırlı olsun canım 🤗🥰 endişe edilecek hiç bişey yok İnanki zaten oldu bittiye geliyor anlamıyorsun bile.sonrasinda bı kaç gün ağrı oluyor sonra vücut alışıyor 10 güne insan normal hayatına dönüyor hiç kafanda büyütme..senin bayramın olacak o gün 🤗🥰
Kanalize Gulsahim teşekkür ederim 😊doğumdan sonrası korkutuyor biraz malum herkes birşey söylüyor 🙂 hem kavuşacağız diye mutluyum hem ağrılarım bitecek diye seviniyorum hem kafamda değişik düşünceler bakalım hayırlısıyla doğsun bebişlerimiz
Linaa90 Kanalize hiç stres yapma ben yaptım 2 saatlik uykuyla gittim inan hiç acı hissetmedim sadece ameliyat sonrası yürürken biraz ağrın oluyor o kadar uykunu iyi al çünkü benim bebek doğduğu gece de uyumadı ben resmen bittim uykusuzluktan nescafe al sakız al çiğne çabuk gazın çıkar
Kanalize Linaa90 uykum pek iyi değil bu ara bir gün önceden yatırcak kesin uyuyamam yerimi yadırgarım nescafe ve sakız çantaya ekleyeyim😊