bitospik Selamlar arkadaşlar 🙋🏻♀️Öncelikle ben Almanyada yaşıyorum. Belki bazı şeyler farklı gelebilir size. Onu baştan belirteyim. Gelmeyen bebişim sonunda geldi hem de jet hızıyla geldi, hemen anlatıyorum. 27 haftalıkken rahim ağzı yetmezliği olduğu için 10 gün hastanede yattım. 27. haftadan beri bu hafta geldi, bu hafta gelecek diye bekleyip duruyorduk hem biz hem de doktorumuz. Bebişimiz inatçı çıktı gelmicem işte dedi ve 40 haftasına kadar içeride kalmayı başardı. Son zamanlarda rahim ağzı çok kısalmıştı. Bebeğim kasıklarıma, genital bölgeme o kadar baskı yapıyordu ki canım çok yanıyordu. Doktorumun verdiği 9 aralık doğum tarihini de geçmiştik. Dün akşam hiç bir şeyim yoktu. Bir arkadaşımızla dışarda buluşup yemek yedikten sonra eve geldik. Bu gecede doğurmam ben dedim, 12 gibi uyudum. Gece 4 buçuk gibi kasıklarımda adet sancısı gibi sancı hissettim. Lavaboya gittim pozisyon değiştirdim ama yok sancılarım azalmıyor artıyordu. Sabah 7 ye kadar evde sancılarımı karşıladım. 7 de evden çıktık eşimle. Hastanede de biraz sancı çekerim nasıl olsa diye düşünüyordum ben. Hastanede beni odaya aldılar. Nst de sancımlarım yüksek çıkınca hemen pilates topunu ve jakuziyi hazırlamaya başladılar, sancılarımı rahat karşılayayım diye. O sırada ebe geldi açılmanıza bakabilirmiyim diye. Ebe bir baktı ki aaaa açılma tam doğuma başlıyoruz sancı gelince ıkının lütfen dedi. Nasıl yani dedik eşimle birbirimize bakarak. Odada bir ebe bir ben bir de eşim. 3 ümüz birlikte saat 7.20 de başlayan doğumum 7.30 da son buldu. 5 kere ıkındım ve 4 kilo oğlum doğdu 👶🏻. Evet ıkınmak ve bebeği ittirmek çok zor ama hem bebeğim hem eşim hem de Allahın yardımıyla o kadar kolay ve hızlı bir doğum oldu ki çok şükür. Allah hepinize böyle hızlı ve kolay doğum nasip etsin. Sevgiler 🥰
Rabia06 bitospik maşallah canım rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsn hayrlı evlat olsun 2. Cocugun mu Bende 2. Ye hamileyim 19 ay olcak kızımla kız kardeşinin arasında ama dogumdan korkuyorum 1. Dogumum kolaydı inşallah buda öyle olur 🥰
Tutim Ne güzel herkese kolay doğum nasip etsin Allah’ım hayırlı olsun saglıkla büyütün bebişinizi,hoşgelmiş dünyanıza 🙏🏼🧿
Mgyldrmzclk Maşallah Rabbim bana da böyle Doğum nasip etsin 🙏🏻💜 benimde ikinci doğumum olacak ve nasıl geçecek zor mu olacak diye düşünüp duruyorum. İlk doğumunuz nasıldı ilkine göre ? 🌹💕
bitospik Mgyldrmzclk ilk doğumumda suyum gelmişti sancım yoktu. Suni sancı verdiler 24 saat çektim o beni mahvetmişti. Kendi sancım suni sancının yanında sıfır kaldı. 4 buçukta başlayan sancım 7 buçukta doğumla birlikte bitti. Suni sancı berbat bir şeymiş. Onu anladım.
bitospik Rabia06 bizimkilerinde arası 24 ay. İnşallah iyi anlaşacaklarını düşünüyorum. Senin doğumunda inşallah kolay olur bir nefeste kurtulursun.
bitospik reinamm hayır suda doğum olmadı normal yatağa benzer bir şey var onun üzerinde doğurdum burda çatal yok türkiyedeki gibi. Jakuziyi sadece ılık su sancılarımı rahatlatır diye hazırlıyorlardı onada gerek kalmadı, çok şükür.
Mgyldrmzclk bitospik banada ilkinde suni sancı verdiler ıkınmak için bile nefes alamamıştım zordu ama başarmıştık Bi şekilde 😔 inşallah bunda kolay olur 🙏🏻
Huzurlu bitospik rabbim bizlerede boyle kolay dogum nasip etsin ins suni sanci berbat bisi heleki kuruya kaldiysa allahim herkesi bi avazda kurtarsin
bitospik reinamm ebe kesmedi ama bebek kendisi yırtmış 2 tane var. Ama hiç rahatsızlık vermiyor bana çok şükür.
bitospik Mgyldrmzclk aynen benimde ilkinde ıkınamamıştım bile ve çok yorulmuştum. İnşallah kolay olur. Kesinlikle kendi doğal sancım çok daha basit ve ağrısızdı. İnşallah herkesin öyle olsun.
Adley Bende 9 saat te 2 suni sancı ile dünyaya getirdim ilk yavrumu insan 2 cidede korkmuyo degil ama tabiki tecrubeli bir anne oluyosun artik benimde duşuncem suyum erken gelmezse kesinlikle kendi sancımı cekip öyle hastaneye gitmek olacak.💕 Sizede maşallah rabbim size bagışlasın evladınızı.