Bahar_kara ben Billur hanıma gidiyorum, ilk dogumumu da kendisinde yaptım. Enerjisini, sakinligini, güler yüzünü çok beğeniyorum, çok iyi geliyor. Cebinden de ulasabiliyorum. Tahlil yaptığımda tekrar hastaneye gitmiyorum bile ben bakar sonuçlarına yazarim sana diyor tekrar gel git yapma reçete numaranı yazarim diyo mesela