Kızlar günaydın. 37+3 günlük hamileyim. Dün geceden beri geçmeyen bel ve kasık ağrım var. Sanki adet ağrısı gibi. Arada bir de şiddetlenip kasılma oluyor rahmime doğru. 1 cm açıklığım da var. Sizce ne yapayım doktora gideyim mi yoksa normal bir ağrı mıdır bu